Średnie firmy

1. Implementacja kompleksowych rozwiązań w zakresie infrastruktury IT

  • połączenie z globalną siecią internetową – ROUTER oparty o system Linux lub rozwiązanie sprzętowe Cisco (optymalizacja infrastruktury).
  • dostęp do sieci firmowej z dowolnego miejsca na świecie – pracuj nie wychodząc z domu dzięki technologii VPN (OpenVPN lub IPSec), wyjazdy służbowe nie będą przeszkodą do korzystania z firmowych zasobów, bez ryzyka nieautoryzowanego dostępu (wielopoziomowe zabezpieczenie przy pomocy haseł i certyfikatów).
  • wyjście i dostęp tylko do tego do czego trzeba – FIREWALL (Linux lub Cisco) zwiększający bezpieczeństwo.
  • Masz łącze – może chcesz własny serwer pocztowy?
  • Poczta elektroniczna – pakiet ZIMBRA wyposażony w rozbudowanego klienta poczty dostępnego z poziomu przeglądarki internetowej (dostęp do poczty z każdego komputera z dostępem do internetu i przeglądarką internetową, a także nowoczesne smarfony!)
  • Nie chcesz mieć serwera mailowego w serwerowni, a chciałbyś używać książki adresowej oraz globalnego kalendarza – mamy produkt dla Ciebie: metaAddressBook.
  • Serwer plików – Windows Server, a także SAMBA
  • Active Directory lub LDAP
  • Serwery terminalowe – Windows Server
  • Stacje robocze lub terminalowe.
  • organizacja Helpdesk

2. redukcja kosztów administracji systemami IT

  • Self-service portal
  • rozwiązania dostępu zdalnego dla techników IT
  • szkolenia użytkowników
  • wdrożenie systemu helpdesk do zarządzania zdarzeniami ITsystem monitorowania i zarządzania sprzętem i oprogramowaniem używanym w firmie opartym o system helpdesk

W naszej pracy wykorzystujemy sprzęt oraz oprogramowanie firm:

 ms_180

hp_2_180vm_2_180Dell Blue Vertical Tagline RGB Logocitr_180ibm_2_180