Średnie firmy
1. Implementacja kompleksowych rozwiązań w zakresie infrastruktury IT
- połączenie z globalną siecią internetową – ROUTER oparty o system Linux lub rozwiązanie sprzętowe Cisco (optymalizacja infrastruktury).
- dostęp do sieci firmowej z dowolnego miejsca na świecie – pracuj nie wychodząc z domu dzięki technologii VPN (OpenVPN lub IPSec), wyjazdy służbowe nie będą przeszkodą do korzystania z firmowych zasobów, bez ryzyka nieautoryzowanego dostępu (wielopoziomowe zabezpieczenie przy pomocy haseł i certyfikatów).
- wyjście i dostęp tylko do tego do czego trzeba – FIREWALL (Linux lub Cisco) zwiększający bezpieczeństwo.
- Masz łącze – może chcesz własny serwer pocztowy?
- Poczta elektroniczna – pakiet ZIMBRA wyposażony w rozbudowanego klienta poczty dostępnego z poziomu przeglądarki internetowej (dostęp do poczty z każdego komputera z dostępem do internetu i przeglądarką internetową, a także nowoczesne smarfony!)
- Nie chcesz mieć serwera mailowego w serwerowni, a chciałbyś używać książki adresowej oraz globalnego kalendarza – mamy produkt dla Ciebie: metaAddressBook.
- Serwer plików – Windows Server, a także SAMBA
- Active Directory lub LDAP
- Serwery terminalowe – Windows Server
- Stacje robocze lub terminalowe.
- organizacja Helpdesk
2. redukcja kosztów administracji systemami IT
- Self-service portal
- rozwiązania dostępu zdalnego dla techników IT
- szkolenia użytkowników
- wdrożenie systemu helpdesk do zarządzania zdarzeniami ITsystem monitorowania i zarządzania sprzętem i oprogramowaniem używanym w firmie opartym o system helpdesk